antykoncepcja - Brak okresu- Ciąża.? Stres.?- proszę o odpowiedź?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Brak okresu- Ciąża.? Stres.?- proszę o ...
Napisano 17-10-2009 22:52
, przez ilka15
Mam dość stresujący problem.
Otóż w połowie lipca rozstałam się z partnerem- właśnie wtedy ostatni raz współżyliśmy.
Brałam tabletki antykoncepcyjne (Diane- 2 opakowania nie robiąc przerwy) i stosowaliśmy dodatkowo stosunek przerywany.
Były to wakacje
więc co chyba oczywiste dość często imprezowaliśmy(alkohol)
Od tamtej pory miesiączka wystąpiła dwa razy- ostatnia skończyła się 27 sierpnia.
Co może być przyczyną nie występowania okresu od tamtej pory?
Czy odstawienie tabletek (właśnie po rozstaniu) może mieć na to wpływ.? Dodatkowo od miesiąca trzyma mnie przeziębienie no i w związku z sytuacją na uczelni nieco sie denerwuje.
Czy to również może mieć coś wspólnego.?
Proszę o pomoc.
Brak okresu- Ciąża.? Stres.?- proszę o ...
Napisano 22-01-2021 17:18:51
Sprobuj na https://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Brak okresu- Ciąża.? Stres.?- proszę o ...
Napisano 19-10-2009 23:40
, przez nakedart
stres, rozdrażnienie, niewysypianie się, gorączka i wiele wiele innych przyczyn z powodu których kobiecie może spóźniać się okres - jest czymś normalnym.

U ciebie tych czynników, które mogą wpływać na spóźnianie się okresu występuje kilka (co do odstawienia tabletek - nie mam pojęcia), ale co Ci szkodzi zrobić sobie test ciążowy - nie jest przecież taki drogi?
pytanie:
odpowiedź: