antykoncepcja - Antykoncepcja????

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie wi璚ej

Polecane pytania


Zadaj w豉sne pytanie

Antykoncepcja...
Napisano 24-10-2008 23:31
Mam pytanie...
zawsze interesowa這 mnie czy mog dosta w aptece bez recepty jakie dobre tabletki antykoncepcyjne???
Antykoncepcja...
Napisano 26-04-2017 17:47:19
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Antykoncepcja...
Napisano 25-11-2008 15:53
oooooooooooooooo tak
Antykoncepcja...
Napisano 25-06-2009 12:19
, przez kejm
ja tam powiem odrazu ,najlepsza rzecza jest uwaga partnera i prezerwatywy ,tabletki nie sa zdrowe a ponadto wog鏊e najlepiej unika takich rzeczy ,stosunek jest bezpieczny jak si uwa瘸
Antykoncepcja...
Napisano 27-06-2009 10:42
ja mysle ze tabletki sa najbezpieczniejsze.. bo kto podczas seksu mysli o tym zeby byc ostroznym , oczywiscie trzeba byc! ale w takich chwilach czlowiek mysli o przyjemnosci. polecam wizyte u ginekologa a jedyne co mozna dostac bez recepty to plastry .. sa drozsze od tabletek..
Antykoncepcja...
Napisano 27-06-2009 10:43
a i tabletki nie szkodza zdrowie bo jakbby szkodzily to po co je by wprowadzili w uzytek.. a tycie p o nich? hmm zalezy to od tego czy ktos bedzie sie opychal po stosunku jedzeniem;]
Antykoncepcja...
Napisano 03-07-2009 23:06
, przez nakedart
Co do 鈔odk闚 antykoncepcyjnych to jest ich bardzo du穎 i w r騜nej formie. Ja jako facet nie wyobra瘸m sobie seksu z prezerwatyw (jest to dla mnie zadu篡 dyskomfort). Dlatego preferuje tabletki antykoncepcyjne, a je瞠li partnerka nie mo瞠 ich z jaki powod闚 brac, to s odpowiedniki dla facet闚 - testowa貫m bardzo skuteczne ;)
Antykoncepcja...
Napisano 04-07-2009 08:34
nakedart sa dla facetow? a jakie m.in?
Antykoncepcja...
Napisano 04-07-2009 13:47
, przez nakedart
np Adrocur (jest jeszcze jaki Androgest - ale tego nie sprawdza貫m), niestety bez recepty si go nie dostanie - ale bardzo 豉two uzyska tak recepte. Taka podstawowa i bezpieczna dawka to 1/2 tabletki raz dziennie, przez okres 3 miesi璚y, po okresie rz璠u 1 miesi帷a staje si facet bezp這dny po sko鎍zeniu brania tego. Ten stan utrzymuje si najmniej przez 2 miesiace. Wiec oko這 4 miesi璚y jest si bezp這dnym. A dowodem na jego dzia豉nie jest zmiana w豉軼iwo軼i spermy.

Fachowo: "U m篹czyzn: zahamowanie spermatogenezy, a po oko這 8 tyg. leczenia nawet azoospermia, przej軼iowa niep這dno嗆"

Cykle mo積a powtarza, ludzie bior to nie raz latami bez przerwy, ale niestety ka盥y jak zapozna si z ulotkami i zasi璕nie opini kilku lekarzy na temat tego leku, to b璠zie wiedzia 瞠 lepiej zachowywa pewne dystanse mi璠zy kolejnymi seriami, lub po 2-3 seriach da sobie spokuj na d逝窺zy czas.

Poleci mi to znajomy i sam przetestowa貫m to. Niestety minusem dla Pan闚 a plusem dla Pa jest to, 瞠 zmniejsza si pop璠 seksualny u m篹czyzn.

Ale ka盥y powinnie zapozna sie z ulotk i opiniami na temat tego leku, nim zacznie go przyjmowa oraz ilu wy瞠cze to wymaga (a zw豉szcza ca趾owity brak spo篡wania alkoholu). Ka盥y facet robi to tylko i wy陰cznie na w豉sn odpowiedzialno嗆.

Ale antykoncepcja dla kobiet te jest szkodliwa - wi璚 czego si nie robi dla przyjemno軼i ;)
Antykoncepcja...
Napisano 04-07-2009 22:08
hmm a to ciekawe nie wiedzialam o tym:) ale branie ciaglych cykli tych tabletek dla Panow moze spowodowac jakies komplikacje pewnie pozniej.. a antykoncepcja zawsze jest lepszym wyjsciem niz watykanska ruletka:P
Antykoncepcja...
Napisano 03-12-2010 17:59
Chcia豉 bym za篡wa tabletki, jedyne pytanie to czy jak bede uprawia seks to czy m鎩 facet mo瞠 wlewac we mnie? Prosze odpiszcie
Antykoncepcja...
Napisano 26-05-2011 14:26
, przez DariuszK
Tak ale nale篡 pami皻a, e tak na prawd 瘸dna metoda nie daje 100% pewno軼i i najlepiej przez pierwszy miesi帷 zabezpiecza si dodatkowo.
Na stronie http://wpadka.pl
mo瞠sz uzyska wi璚ej informacji od eksperta online, lub mo瞠sz znale潭 dobrego specjalist w swojej okolicy kt鏎y powinien po odpowiednich badaniach dobra dla Ciebie odpowiednie tabletki b康 inn metod antykoncepcji.
Antykoncepcja...
Napisano 18-07-2011 14:21
Popieram Dariusza. Ja bym proponowa豉 np.opr鏂z prezerwatywy test owulacyjny. Jak stosowa豉m tak metod to nie wpad豉m. Ch這pak (obecnie przysz造 m捫) stosowa Durexy, a ja Test Afrodyta dodatkowo
Antykoncepcja...
Napisano 31-07-2011 21:52
, przez karciana
w takim wypadku gdy jestes m這da osoba (wnioskuje po niku)lepiej nie za篡waj tabletek anty, lepiej stosowac prezerwatywy mo zesz na wszelki wielki gdyby zawiod豉 gumka pojsc do lekarza i poprosic o recepte na escapelle.
Gdybys mia豉 problemy mozesz szukac pomocy na www.wpadka.pl
Antykoncepcja...
Napisano 08-10-2011 09:52
bez recepty nie dostaniesz 瘸dnych tabs闚... wybierz si do ginekologa od wybierze najodpowiedniejsze dla Ciebie, ja z autopsji polecam Midian
pytanie:
odpowied:


load_avg: 0.84