antykoncepcja - Jaka antykoncepcja jest najlepsza?????

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 05-08-2008 12:15
, przez rosica
Czy myślicie , że kilka metod antykoncepcji to złe rozwiązanie?? Chodzi mi o np stosowanie globulek i tabletek i oczywiście prezerwatywa?
Jakie jest wasze zdanie i jak Wy to praktykujecie?
Oczywiście ze 100% pewnościa, aby nie zajść w ciążę?
Pozdrawiam , Calina:)
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 17-09-2014 15:32:35
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 05-08-2008 19:02
, przez aga22
moim zdaniem wszystko na raz nie daje żadnej gwarancji na brak wpadki,myśle że jedna a konkretna zagwarantuje udany seks bez obaw o ciąże,a która metoda jest najlepsza to już musisz sama zdecydować,ja osobiście stosuje z moim partnerem od 2lat stosunek przerywany i obyło się bez niechcianej ciąży do tej pory,ale zalecam wizytę u ginekologa on najlepiej doradzi
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 10-08-2008 19:40
, przez jaga5011
rosica - Nie ma 100% pewności, że nie zajdziesz w ciążę, jeśli decydujesz się na współżycie to zawsze ciąża może być jakąś ewentualnością dlatego trzeba podejść do tego odpowiedzialnie i zadać sobie samej pytanie czy na pewno jesteś gotowa. Co do łączenia antykoncepcji myślę, że tabletki i prezerwatywa to jest już bardzo dobre zabezpieczenie i globulki są zbędne. Prezerwatywy i tabletki to dwie najskuteczniejsze metody i rzadko się zdarza żeby obydwie naraz zawiodły.
Pozdrawiam
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 17-08-2008 20:43
, przez tolka16
powinnas moim zdaniem uzyć globułek a chłopak prezerwatywy (wiem z doświadczenia (: ) to musi wystarczych aha nie probuj stosowac stosunku przerywanego
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 20-08-2008 00:01
najlepsza antykoncepcja jest nie uprawianie sexu
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 20-08-2008 11:14
, przez aniuś
tabletki:)..co trzeba wiecej:)..ja biorę od ponad roku i jestem zadowolona:)..prezerwatywy zmieniają i zmniejszaja doznania obojgu, plastr są nie praktyczne, potrafią się odklejać, spiala to tylko po chciażby pierwszym dziecku, przed ciązą sie nie zaleca.są specjalne zastrzyki, lecz przed trzydziestka tez staraja sie ich nie praktykowć.:).podsumowując to tabletki, najwygodniejsze:)
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 20-08-2008 17:12
, przez patys009
Zawsze jest ryzyko ale jeśli zastosujecie te 2 rodzaje antykoncepcji to powinno wystarczeć
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 25-08-2008 16:37
ymmm najbezpieczniejsza jest gumka.. chociaz zaden sposob nie daje 100% gwarancji ze nie zajdziesz... pozdrawiam.. xD
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 26-08-2008 12:26
, przez aneta27
Mysle, ze kilka metod antykoncepcyjnych to toche za duzo, nawet dla Twojego zdrowia. Oczywiscie nie przystaje przy tym by uzywac samej prezerwatywy, znam kilka przykladow, gdzie nie poskutkowala. Ale mysle ze tabletki antykoncepcyjne, jesli sie je dobrze zazywa, odp godzina i nie przyjmuje sie 2h przed i po zadnych inych lekow zaklocajacych wchlaniania, sa wystarczajace! A jesli dalej sie obawiasz mozesz uzyc rowniez prezerwatywy, ale globulki juz nie ma sensu!!!

pozdrawiam
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 29-08-2008 12:24
, przez m_onisia1
szklanka wody zamist:D
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 16-09-2008 15:11
, przez andzia008
wstrzemięźliwość polecam:))
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 05-12-2008 23:14
Najlepsza teoretycznie jest gumka bo chroni tez przed chorobami. Ale moze peknac i wtedy musisz zazyc Postinor Duo. Jak masz zdrowego partnera i mu ufasz to najlepiej tabletki antykoncepcyjne na przyklad Novynette
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 14-12-2008 12:02
100% nigdy mieć nie będziesz.
bo los moze chcieć ze wszystko zawiedzie.
ale w taki sposób napewno uchronisz się bardziej niż ci którzy nie stosują nic :)
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 18-12-2008 21:56
, przez naira
najlepiej tabletki antykoncepcyjne(chronią przed ciążą)i dodatkowo gumka(chroni przed zarażeniem). ta podwójna ochrona jest najlepsza z mozliwych. (natomiast stosunek przerywany to nie jest żadna metoda!!! to jakieś brednie wymyślone przez kościół. ta koleżanka, która dzięki temu nie zaszła w ciażę miała ogromny fart).
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 24-02-2009 17:02
, przez angel___3
proponuje naturalne metody planowania rodziny. Plenniczki są fajne i powodują, że kobieta potem jest szczęśliwa:D Więc czemu ich nie przyjmować? Dodatkowo nie zmieniają układu hormonalnego człowieka. Jest jeszcze znacznie więcej korzyści:) proponuje wejść na strone www.szansaspotkania.net
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 25-02-2009 11:10
, przez lombriz
Takich podwojnych cudow nie polecam, czasem moga ze soba zle wspoldziala,c albo nawet sie eliminowac! Jezeli nie masz stalego partnera, to oczywiscie polecam prezerwatywy, z wiadomych powodow. Ale jednak osobiscie polecam antykoncepcje hormonalna. Sprawdzalam przez lata. Preparaty typu plastry czy krazki antykoncepcyjne maja malo hormonow, a pozwalaja czuc sie bezpiecznie. Powodzenia!
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 30-03-2009 01:38
, przez paulina-a
a ja stosuję kalendarzyk
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 09-04-2009 22:46
Najlepiej przed rozpoczęciem współzycia z partnetem udac sie wspolnie do specjalisty. On dostosuje metody antykoncepcji do was. Na pewno bezpiecznije ejst uzywac prezerwatywy(by uniknac chorob) oraz np,. tabletek.
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 13-08-2009 15:43
Myślę że z takim pytaniem powinnaś udać się do ginekologa. To on najlepiej doradzi ci jaka forma antykoncepcji jest dla ciebie najlepsza i ile na raz można ich stosować. Powodzenia. Pozdrowionka :)
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 13-04-2010 16:13
, przez basienkaa
najpewniej i najbezpieczniej jest stosowac tabletki antykoncepcyjne - kazdy lekarz to powie.
tak naprawde nie ma 100% metody zabezpieczajacej przed zajciem w ciążę (no chyba, ze wstrzemieliźwosc ;)), ale tabletki maja najwyzsza skutecznosc ze wszystkich srodkow, mimo, ze wydaja sie byc drozsze niz pozostale, ale warto sie rozejrzec po aptekach (polecam apteki dbam o zdrowie, maja znacznie taniej niz pozostale).
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 26-05-2011 14:46
, przez DariuszK
Dla każdego coś innego jest dobrego. Dobry specjalista sam powinien (po odpowiednich badaniach) doradzić jak najlepszą metodę antykoncepcji w naszym konkretnym przypadku. Pamiętajmy że dobrze dobrane tabletki nie powinny powodować skutków ubocznych. Dobrym sposobem na znalezienie odpowiedniego specjalisty w naszej okolicy jest wyszukiwarka na stronie: http://wpadka.pl/
jest tam również dużo informacji na temat każdego rodzaju antykoncepcj
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 31-05-2011 22:56
, przez puchowata
Ciężko określić jaka jest najlepsza - każdy powinien dobrać ją indywidualnie do swoich potrzeb i organizmu, oczywiście razem z lekarzem. Mały review przedtem można zrobić tutaj: http://wpadka.pl/metody-antykoncepcji aby pójść do gabinetu obeznanym w temacie
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 13-06-2011 13:04
, przez afadro
Mnie pigułki bardzo odpowiadają, biorę sylvie 20 od ponad roku i jestem bardzo zadowolona. Dodatkowym plusem jest to, że poprawiła mi się cera.
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 29-06-2011 22:58
, przez karciana
a czy taka pigułka typu "po" ma jakies skutki uboczne? bo na wpadce znalazłam duzo materiałów na ten temat ale szczerze sie przyznam nie doczytałam do konca. kest ktos obeznany w temacie?
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 30-06-2011 02:05
, przez flaminggo
oprócz mocniej lub słabiej rozregulowanego cyklu, mdłości, bólu głowy, złego samopoczucia, czy plamień - nie słyszałam o żadnych
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 30-06-2011 18:35
, przez karciana
czyli mozna powiedziec ze jest to bezpieczny sposób?
a sa potem jakies komplikacje przy probach zajscia w ciaze po uzyciu leku escapelle?
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 30-06-2011 23:41
, przez flaminggo
Jest bezpieczny, ale na tyle, żeby stosować naprawdę rzadko, bo za dużo w gospodarce mieszać nie można. O takich komplikacjach nie słyszałam, przynajmniej nie trwałych. Generalnie wszelkie 'skutki uboczne' na które ewentualnie jesteśmy narażone nie przekraczają raczej jednego cyklu. Mówię tu oczywiście o przypadkach, kiedy escapelle było wzięte w normalnych warunkach, po zgodzie lekarza, nie zakładając jakiś przeciwwskazań do wzięcia tej pigułki
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 05-07-2011 10:55
, przez karciana
no to chyba normlana sprawa ,ze w zamyśle mam stosowanie w awaryjnych sytuacjach:)
a jak jest z dostepnoscia escapelle? sa jakies sprawdzone miejsca, lekarze?
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 06-07-2011 21:24
Escapelle dostaniesz u lekarzy wymienionych na wpadka.pl, poszukaj w swoim rejonie. Ale najpier raczej poszukaj ginekologa, który przepisze Ci tabletki antykoncepcyjne:)
Odp: Jaka antykoncepcja jest najlepsza...
Napisano 06-07-2011 22:26
, przez flaminggo
yyyy, inaczej - na wpadka.pl są lekarze, którzy na pewno Ci tą receptę przepiszą, nie koniecznie dostaniesz u nich Escapelle - ta dostępna jest normalnie w aptekach. Jest to o tyle fajna sprawa, że z dostaniem recepty bywa naprawdę różnie, często jest to spory problem, ponieważ lekarze odmawiają jej wypisania (niestety mają do tego prawo;/), także kiedy mamy tylko 72h lepiej uderzać do kogoś pewnego
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 1.06