antykoncepcja - Antykoncepcja?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Antykoncepcja...
Napisano 19-02-2008 13:39
, przez marissa18
jeżli wystąpilo krwawienie w czasie brania tabletek, po pół roku ich stosowania to moga byc za słabe..czy w takim przypadku ich dzialanie antykoncepcyjne jest zmniejszone? czytalam gdzies ze nie, ale nie jestem tego do konca pewna...czy mozliwe jest zajscie w ciaże w takiej sytuacja?
Odp: Antykoncepcja...
Napisano 25-07-2017 06:36:50
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Antykoncepcja...
Napisano 20-02-2008 20:22
, przez gloria88
to najprawdopodobniej zalezy od tabletek, najlepiej przeczytaj na ulotce, na mojej pisze że nie ma to żadnego wpływu na płodność( a raczej jej brak)ew. możesz zapytać lekarza, jak pójdziesz na wizyte
Odp: Antykoncepcja...
Napisano 26-02-2008 18:50
Ale czy były robione kilku dniowe przerwy w czasie ich brania? Bo jeśli nie to duży błąd bo trzeba na okres miesiączki je odstawić!
Odp: Antykoncepcja...
Napisano 27-02-2008 19:42
, przez marissa18
no pewnie ze byly przerwy,ja mialam plamienie w czasie brania a wlasciwie tuz przez przerwa i to mnie zaniepokoiło...
Odp: Antykoncepcja...
Napisano 13-04-2008 22:09
, przez kostucha1
ja nie wiem dlaczego umieszczacie takie pytania na forum, zamiast isc po prostu do lekarza, który zna sie na tym najlepiej. po co ci opinie i domniemania ludzi, którzy nie maja fachowego pojecia???
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 0.47