antykoncepcja - Mukowiscydoza a antykoncepcja?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 22-01-2008 15:55
, przez clumsy
czy wie ktos moze cos na ten temat?
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 26-04-2017 17:46:13
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 13-02-2008 13:20
jezeli chorujesz na mkowiscydoze musisz zapytac lekarza czy nie ma przeciwskazan!!!
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 13-02-2008 15:41
, przez jacop90
Jesli masz mukowiscydozę, bardzo mi przykro ale dużo lat życia Ci nie zostało. Nie dawno na tę chorobę zmarła moja znajoma w wieku 19lat.
Jeśli chodzi o antykoncepcję to prezerwatywy pewnie tak a o tbletki czy coś podobnego pytaj się lekarza.
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 14-02-2008 07:42
, przez Agata20
przeciez mukowiscydoza to choroba genetyczna!! a nie weneryczna.. nie mozna zarazic sie sia droga kropelkowa ani pluciowa.. to nie jest zaden wirus ani bakteria tylko wadliwy gen.. wiec ta choroba mozesz zarazic tylko swoje dziecko..
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 14-02-2008 10:23
, przez clumsy
hmm tak choruje :) i mam 21 lat
a czy duzo zycia mi zostalo? pewnie tak i mam zamiar miec dzieci :P
wiem ze powinnam zapytac lekarza i pytalam ale (moj blad) myslalam ze moze znajde tu jakas osobe w podobnej sytulacji i sie czegos dowiem... widze ze nie.. ale dzieki za pomoc :)
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 15-04-2008 15:42
, przez Kasie_nka
Ja tez jestem chora:) I biore tabletki antykoncepcyjne:) nie ma zadnych przeciwskazan i znam inne osoby z ta choroba ktore tez biora:)Znam rozniez szczesliwe rodziny z dziecmi chore na muco:) Rowniez zamierzam miec dzieci i dlugo zyc i mam na to duze szanse:) Pozdrawiam tych ktorzy nei maja o tym poecia a sie wypowiadaja:)
Odp: Mukowiscydoza a antykoncepcja...
Napisano 15-04-2008 18:08
, przez clumsy
dzieki, w koncu ktoś kompetentny ;) ostatnio babeczka przepisała mi pierscien antykoncepcyjny "NuvaRing" jeszcze nie zaczelam ale jestem dobrej mysli :)
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 1.01