antykoncepcja - Seks?

1. Zadaj pytanie
2. Odpowiedz
3. Dowiedz sie więcej

Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Seks...
Napisano 12-08-2007 20:38
, przez justynas0
Moje piersi są duże i miałam miesiączkę. Mój chłopak ma prawie 15 lat i chcemy uprawiać seks.Jak najlepiej się zabezpieczyć?
Odp: Seks...
Napisano 25-09-2017 13:39:31
Sprobuj na http://dojrzewamy.pl. Pisza ponad 2000 odpowiedzi dziennie!
Odp: Seks...
Napisano 12-08-2007 21:24
A ile Ty masz lat? Czy wiesz, że seks z nieletnią (nieletnim) to przestępstwo? Zgłoś się z tym pytaniem od razu do prokuratora ;)
Odp: Seks...
Napisano 12-08-2007 21:33
, przez nowator
Napoczątku to przemyśl. Jak już przemyślałaś to kupcie prezerwatywe ( 2 najlepiej na wszelki wypadek ), upewnijcie się czy starych nie ma w domu i zamknijcie drzwi :D. To tyle . Pozdrawiam :D
Odp: Seks...
Napisano 12-08-2007 21:40
, przez IZKA20
jestescie troszke za młodzi ale jak czujecie sie gotowi to mozecie sprubowac tylko sie zabezpieczcie
Odp: Seks...
Napisano 12-08-2007 21:40
No zgadzam sie z powyższą wypowiedzią:D:D
Odp: Seks...
Napisano 12-08-2007 21:40
No może z drugą a nie powyższą:D:D
Odp: Seks...
Napisano 16-08-2007 19:28
, przez rrr
gumka :P ale ja wole bez :)
Odp: Seks...
Napisano 17-08-2007 22:43
W twoim przypadku najlepszametodąbedzie szklanka wody.
Odp: Seks...
Napisano 07-08-2008 11:24
, przez wiiesiia
prokurator sie ucieszy.
Odp: Seks...
Napisano 07-08-2008 20:17
, przez natixa
globulki z gumka
Odp: Seks...
Napisano 13-08-2008 19:59
A czy sama gumka nie wystarczy...? Tak właśnie czytam wasze odpowiedzi i się zawsze nad tym zastanawiam.
Odp: Seks...
Napisano 17-08-2008 16:18
, przez kasiula17
może wystarczyć ale nie musi.... Więć jeśli naprawde nie chcesz zostać tatusiem to lepiej zainwestować w to i to;)
Odp: Seks...
Napisano 17-08-2008 20:48
, przez tolka16
moze lepiej poczekac do seksu trzeba dorosnąć skoro twoj chlopak ma 14lat to wg mnie to za malo mozecie byc jeszcze nie przygotowani na seks!!! zastanowcie sie lepiej jeszcze raz rozwazcie wszystko i wtedy zdecydujcie pozdrawiam (jak cos to globulka i gumka)
Odp: Seks...
Napisano 17-08-2008 21:11
A czy gumka i stosunek przerywany (z gumką oczywiście) są bezpieczne??
Odp: Seks...
Napisano 18-08-2008 11:50
, przez MRV
@potrzebujejej - można oszacować, że w miarę bezpieczne (dlatego, że jest gumka).
Stosunek przerywany to nie jest skuteczne zabezpieczenie, bo prawie nic nie daje.
Odp: Seks...
Napisano 18-08-2008 13:48
Sam stosunek przerywany ... ja chyba bym nie spał po nocahc... Ale razem z gumką :) O to mi chodziło. Stosunek przerywany z gumką :) Pozdrawiam.
Odp: Seks...
Napisano 18-08-2008 23:23
, przez MRV
@potrzebujejej - jednak zawsze to trochę mniejsza przyjemność ;]

Lepiej gumka + inna antykoncepcja
Odp: Seks...
Napisano 18-08-2008 23:27
, przez MRV
Aha. są też specjalne gumki - takie ze środkiem plemnikobójczym - jeszcze bezpieczniej :)
Odp: Seks...
Napisano 19-08-2008 19:59
Naj lepiej kupcie prezerwatywy z Durex ale tylko Durex bo one sa najbezpieczniejsze
Odp: Seks...
Napisano 20-08-2008 15:40
, przez Trolka
ok, czemu jak sie ktos pyta o zabezpieczenie to wszyscy od razu że sa za młodzi na sex... oni pytaja sie o zabezpieczenie, gorzej jak tą szklanke wody wezmą na poważnie...

ja proponuje gumke i globulki
Odp: Seks...
Napisano 20-08-2008 18:31
no gumka sie przyda.

A w ogóle co mają do wszystkiego Twoje piersi ?
Ludzie z małymi też się kochają.
Odp: Seks...
Napisano 13-09-2008 21:04
Globulki i prezerwatywa, to na pewno moze jescz jakis krem plemnikobujczy
Odp: Seks...
Napisano 16-09-2008 15:14
, przez andzia008
a od kiedy duże piersi to znak, ze można uprawiać seks?? radzę wstrzemięźliwość, bo nigdy nic nie wiadomo... pozatym, przynajmniej on jest na to za młody. Bo ile Ty masz lat to ja nie wiem.
Odp: Seks...
Napisano 04-10-2008 21:27
Usmiac sie idze jak sie tak czyta :D


Nie no, jak chcecie to do lozka i wio, ale ja w tym wieku bym jeszcze troche poczekala... jak juz musicie to globulki z prezerwatywa ;)
Odp: Seks...
Napisano 05-10-2008 00:00
, przez SNAJPER
prosze noo... seks w wieku 15 lat ?? szczerze mówiać to dobrze sie zastanów zanim to zrobisz ponieważ jesli potem rozejdziesz sie z nim i bedziesz miała drugiego to niebedzie Cie dostatnie szanował i bedziesz tego wszystiego załowała... dla mnie seks w wieku 15 lat to głupota... zacznij sie szanować dziewczyno bo jesli to zrobisz to przestaniesz miec szacunek w oczach innych...
Odp: Seks...
Napisano 24-10-2008 23:00
a ja mam takie pytanie czy ktos wie czy jakosc spermy wplywa na to czy kobieta ma wieksze lub mmiejsze szanse zajscia w ciaze ?? bo plemniki musza dojzec a jesli robi sie sex np 4 razy w tygodniu to czy ta sperma bedzie w stanie zaplodnic kobiete ?? Ps w dni nieplodne czy sprawa podobnie wyglada??
Odp: Seks...
Napisano 31-10-2008 16:46
nie czepiajcie sie jej wieku,zadala pytanie i Wasza opinia jej nie odwiedzie od decyzji :)

masz dwa wyjscia gumki dla faceta albo pigulki dla Ciebie :)
Odp: Seks...
Napisano 31-10-2008 16:49
Seks z osobą 15 letnią za jej zgodą i nie wbrew jej woli,jest legalny.

Wspolzycie z osobą ponizej 15roku zycia jest nie zgodny z prawem.Taka osoba wedle prawa nie jest emocjonalnie "dosiadczona" aby podejmowac taką dezycje.

Pozdrawiam
Odp: Seks...
Napisano 02-11-2008 21:14
moim zdaniem nie musicie się od razu kochać...są inne bezpieczniejsze metody;)
Odp: Seks...
Napisano 07-11-2008 19:16
ja mam 15 lat i też ciągnie mnie do tego, więz zabezpieczałbym się gumką, tylko nie mam partnerki! :(
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 1.00